Jlund wrote:Tør man spørge om der er nye billeder af projektet?
John wrote:Jeg er glad for at kunne vise de første billeder af min næste udgivelse, Aalborg X, et detaljeret og up-to-date scenery af Aalborg Lufthavn EKYT. Jeg havde fornøjelsen af at besøge lufthavnen tidligere på året, hvor jeg fik mulighed for at tage billeder til brug for projektet. Jeg har hidtil arbejdet med foto-underlaget og ground polygonen, men er nu også gået i gang med 3D-modelleringen. Her er den første (endnu ikke helt færdige) bygning, North Flying-hangaren ved den civile apron i FSX:
kebi14 wrote:GODT NYTÅR
Efter en gen-installation af en del scenerier, så tog jeg turen mod Samsø. Det kunne da blive et billede til en passende nytårshilsen.
John - Det bliver spændende at se, hvad du I 2018 kan fremtrylle af flotte detaljer i EKYT-sceneriet ud over de fine appetitvækkere i "tråden".
Med venlig hilsen
Knud
Jlund wrote:Hej John
Er der en grund til du ikke samler alle screenshots i denne her tråd? Jeg er inde på den side her hver dag, til gengæld ser jeg dem ikke så tit på din FB side.
Synes det gør det nemmere at følge når de er samlet, men det er så bare min mening.
mvh Jørn
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest