John
Site Admin

Fly to Samsø!

23 Sep 2015, 15:43

Det tog lidt længere tid end forventet, men nu er det her:
http://secure.simmarket.com/vidan-desig ... -p3d.phtml

Image

Image

Image

Image

Image

Jlund

Re: Fly to Samsø!

24 Sep 2015, 12:38

Hej John

Jeg har lige købt dit Samsø scenery og taget en lille tur rundt langs kysten og WOW, det er simpelthen fantastisk hvad du her har lavet. Jeg har kun været på Samsø en enkelt gang og det var i arbejds medfør og fik ikke set meget af øen, men jeg er sikker på at jeg ville have genkendt en masse fra dit scenery. Terrænet (mesh) er fantastisk kuperet og det synes jeg aldrig jeg har set i andre scenerier før i samme grad så stort thumbs op :-) Den eneste fejl er at lufthavnen er utrolig svær at finde fra luften, MEN det er jo ikke din fejl, jeg er sikker på at også rigtige piloter kæmper med at spotte den, så gudskelov for GPS'er :-) Med den øje for detaljer du har lavet, så kan jeg slet ikke vente på at Billund bliver færdig og også dit DK scenery bliver spændende at følge. Fantastisk at vi herhjemme i lille Danmark har en' person der kan lave noget der er helt på højde med de store udenlandske firmaer (Orbx) og på nogle punkter bedre, så keep up the good work :-)

mvh Jørn

John
Site Admin

Re: Fly to Samsø!

24 Sep 2015, 12:55

Hej Jørn
Tak for de venlige ord! Jeg er glad for, at du kan lide scenery'et. Det er sandt, at det kan være svært at spotte banen. Jeg plejer at bruge de to bakker i vestenden til at pejle efter, men om det er en korrekt procedure har jeg ingen anelse om! Og apropos bakker, mesh'et er fra Denmark Mesh 2013, så det har Ulrik Motzfeltdt æren for. Jeg er meget glad for, at han gav tilladelse til at jeg kunne bruge det. Det kommer især til sin ret i bakkerne på Nordøen.

Return to “General discussion”