/John
Hej Jensbaltzer wrote:set ser fint ud John
hvordan er rekkefolgen Herning og derefter ...
jens
Tak for det, Jens. Jeg siger til, hvis det bliver aktueltbaltzer wrote:Det lyder som en plan,det kunne være jeg selv skulle ta en tur til Sæby bor i Aalborg
husk nu hvis du har brug for flere billeder så sig til altså i nordjylland
jens baltzer
Hej Ray, ja, det opdagede jeg forleden dag, da jeg tjekkede ADC'en. Her står selve asfaltbanen til 1199 meter. Så jeg skal lige have justeret lidt på min ADE og på mine ground polygons. Heldigvis behøver jeg ikke at flytte asfalt TWY og apronsRaysAviation wrote: FYI - så blev asfaltbanen forlænget da vi holdte VM i motorflyvning for nogle år siden. Tidligere var den 900 meter, men jeg mener den blev forlænget til ca. 1200 meter.
Selve den store græsbane til svæveflyene er ca. 1500 meter.
Ray
Hej Ray, tak for det. Hvad nordsiden angår, er foreløbig klubhuset og den ene hangar færdig.RaysAviation wrote:Det ser godt ud - Det er et godt billede fra banen af, hvor man har et godt overblik over sydsiden af pladsen - super godt!
Glæder mig til at se nordsiden med svæveflyhangarerne også.
Ray
Hejfillip123 wrote:Hej John hvordan er det du laver de scenry har du planer om på et tidspunkt at lave et tønder scenry EKTD?
Hej Fillipfillip123 wrote:Ok jeg har selv dine scenry og de er meget flotte! tror da selv jeg vil lidt igang og kigge lidt på hvordan jeg selv kan lave scenery ellers må jeg jo kontakte dig så kan du jo måske hjælpe mig
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests